05 június 2015

Nadya Talkina komolyan elhatározza, jó útra tér. Testtudatos.





Idei horoszkópom szerint

mentalitásom jelentős módosításokra szorul,
ha sikeresebbé óhajtom magamat formálni.
A kulcsszót
karatézó, lovagoló, szablyavívó, hastáncos
húgom hozta karácsonykor.
Dühös megvetéssel beszélt egy kövér nőszemélyről,
- holmi aerobik-oktatóról -,
ki egy interjú során a táncoktatói állást

előle

elnyerte.
- Miféle testtudatossága lehet
egy ilyennek? – sziszegte összeszűkült szemekkel,
szerencsére nem vette észre rajtam,
hogy orcám új szégyen hajnalpírjában ég.
Ám újévi fogadalmamat
megtettem, mert végre beláttam,
annyi éven át
szerelmeken-eszméken csüggve,
milyen ostoba voltam.
Akkor eszem,
ha erőt akarok nyerni a cselekvéshez.
Azt cselekszem,
ami közelebb visz céljaim eléréséhez.
A kommunikáció is kizárólag
egyéni céljaim megvalósításához
szükséges eszköz, és minthogy
a közösülés is egyféle testbeszéd,
csak akkor és azzal,
amiből előnyöm származik,
vagy /és kellemes.
A kívánatos tudattartalmak megvalósítását
biztosító mindennapi feelinget
a bulvártévé állandó programjai adják nekem.
Este öttől kilencig a társadalom ütőerén tartom kezem.
Első sikereim biztatóak.
Máris sikerült elfelejtenem
életem legnagyobb szerelmét.
A ráncaim feltöltődnek,
nem lesz szükségem kollagénre,
amint istenre sem.
Szerintem az új nacim is csinosabban
áll rajtam, mint a régi,
bár ez még made in china,
ezután ígérem, igényes leszek,
akár egy díva.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése