30 január 2018

Rockballads 14. The Bluest Blues (Fordításaim.)


Biztos ilyen napoknak is lenniük kell.
Holnap vérhold, telehold, kék hold, 
és holdfogyatkozás.
Dávid a Gibraltári szorosnál.
Dániel a Kanári szigetekre repül, Milla Amszterdamba.
Bogdánnak már elment.
Az életkedve.
Tőlem kétezer kilométerre egy unoka három éves lesz négy nap múlva.
A körzeti orvosom pedig már három hónapja nem tudja kiverni.
A hatékony, nem pro-hormon pajzsmirigy hormont az endokrinológusomból.
Aki elfelejtette, hogy megígérte nekem személyesen, megkaphatom.
A T3-AT.
Engem meg hűtenek holnapután. Akarom írni, at first műtenek.
MI hiányzik még?
Twelve flying monkeys 
who won't copulate properly, 
hacsak valami
távoli naplementét partra nem sodor a tenger.

The Bluest Blues.





The Bluest blues

I couldn't wait to see you, waiting by the door
There's no one there to meet me, and your clothes are on the floor
Sorry if I hurt you, and I made you cry
Couldn't stand to see you, with another guy
It's the bluest blues, and it cuts me like a knife
It's the bluest blues, since you walked out of my life

Couldn't really tell you, how you hurt my pride
Something broke within me, down inside
I never knew I loved you, til you went away
Now the loneliness surrounds me, everyday
It's the bluest blues, since you walked out of the door
It's the bluest blues, 'cause I won't see you no more

I'm sorry if I failed you, if somehow I'm to blame
It's the bluest blues I'm feeling, it's a cryin' shame
I just can't live without you, face another day
It's the bluest blues I'm feeling, and it's here to stay
It's the bluest blues, and it cuts me to the bone
It's the bluest blues, when you can't find your way home

Songwriters: ALVIN LEE

A legmélyebb blues

Nem tudtam tovább várni, nyiss nekem ajtót,
nem fogadott engem senki, s ruháid lenn a padlón, 
Sajnálom, ha bántlak, s hullatom könnyed,
mással látni téged, nem viseltem könnyen.
Ez a legmélyebb blues, és fölhasít, mint egy kés,
ez a legmélyebb blues, mióta tőlem elmentél.

Feltárni nem bírnám, hogy fájt sértésed,
valami eltört bennem lenn, a mélyben.
Szerettelek, nem fogtam fel, míg el nem hagytál,
a magány vesz körül engem nap-nap után.
Ez a legmélyebb blues, mióta az ajtón kiléptél,
Ez a legmélyebb blues, mert nem láthatlak többé.


Fájlalom, ha buktam, s valahogy én vétkem.
A legmélyebb blues, sírni való, amit érzek.
Csak nélküled nem megy, másnapot megérnem,
mert a legmélyebb blues itt marad, s átérzem.
Ez a legmélyebb blues, és a csontomig hatol.
Ez a legmélyebb blues, mert utad nem talál otthont.


(Katalin NagY)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése