04 március 2015

Nadya végre megismerkedik Vaszilijjel, és rögtön olthatatlan szerelemre gyúl iránta  


1. Allegro

Vaszilij, hogyha nézem,
szívem fekete tűzben ég el,

Szikrák pattognak bőr alatt,
lusta szájából fény harap.

Ördögök jönnek el értem,
megölnek engemet, érzem,

ha nem lesz ÖN férfi ma még,
úgy les reám  ezer veszély.

Forró meg nedves  tenyerétől
testem aléltan Ön elé dől,

az leszek én is, (forró és nedves),
sötét hatalom lüktet itt bennem,

vágyam, hogy végre bennem elég:
vesszen Ön is, úgy ahogy én!

2. Andante

Ha szemem szemedbe réved,
Lüktetve árad a véred,
S imádatom hangtalanul
Hűs templomok csendjébe hull.

Ha szívemre dobban szíved,
Lelkem csillagokig viszed,
Rideg halál ellen lázad,
Felhevíti forró lázad.

Ha kezed kezembe téve,
Legáhítottabb bűnt véted.
Tehetetlen mint a holt vad,
Viaszként a testem olvad.

Ha szorosan ölel karod,
Máglyámat napokból rakod,
Tüzében magányom ég el,
Egyesülök a kék éggel.

Ha ajkad ajkamra zárod,
Gátlásaim mind lerázod.
Mámorunk már szakadatlan,
Takar minket csak a paplan.

Ha öled ölemre támad,
Nektárjából lakomát ad,
S tengerében minden éjjel
Ringatózunk lusta kéjjel.

Ha vágyam vágyadtól bátor,
Éled a mennyei tábor,
S lélegzetünk ütemére
Messzeinal pokol réme.

Ajánlás;

Mon’blan’ csúcsán fénylő jegem,
Szerelmetes Vasziljevem!
Nedveidet én vak' innám,
Ha bestoppolnád
                             kék
                                     harisnyám.
.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése