09 március 2018

Rockballads 21.-22. Withou You-Over You (Fordításaim)


Női szívek, szerelem esetén, két okból törnek havi rendszerességgel, ha nem tudnak meglógni a pasi bűvköréből, vagy ha meg tudtak.
Over You-Without You szindróma. Nőnap alkalmából, magammal elbábozva.


Over you (Beth Hart)





Süllyedő kőnél is ez árvább éj,
most lélegezni fáj,
a sötétben fuldokolom csak én.
Rosszból sosem lesz már jó, habár
törném csontom, mindenem,
-így hallgatom csak szívem verését.
Mami, oly nehéz kivárnom,
adjon kis esélyt már sorsom,
hogy rágja meg és köpje ki,
mi az én szerelmem végül is;
szeretek, vagyok, nevetek -rajtad túl,
lendíteném magam -rajtad túl,
rugdosok, sikoltok sírok,- rajtad túl,
halálost kell, akarok jutni -rajtad túl.
Te tudod csakis azt, -mami, intettél-,
hogy benned mi érik:
lélegezned is neked kell.
Tekints kicsit önmagadba, és
látod a szándékaid mind,
s aztán átlátsz az egészen.
Mami, oly nehéz kivárnom,
adjon kis esélyt már sorsom,
vagy szegezze ki az égre,
lássam, szerelmem mivégre?
Mert szeretek, vagyok nevetek -rajtad túl,
lendíteném magam -rajtad túl,
rugok, sikoltok, sírok -rajtad túl,
halálost kell, akarok jutni -rajtad túl.

Lonelier tonight than a sinking stone
And I can hardly breathe
I am drowning in the dark
Wrong is never right still I'm breaking bones
in every part of me
I hear the pounding of my heart
Mama I can hardly wait
To take a little chance on fate
Chew it up and spit it out
Finally see what love's about
I'm living loving laughing over you
Tossing turning trying over you
Kicking screaming crying over you
Wanting needing dying to get over you
Mama always said that you'll know better
When you do grow up
All you got to do is breath
Take a little look inside yourself
And see what turns you on
And then you will finally see
Mama I can hardly wait
To take a little chance on fate
Kick it up into the sky
Finally see what love feels like
I'm living loving laughing over you
Tossing turning trying over you
Kicking screaming crying over you
Wanting needing dying to get over you


 Withou You (Harry Nilsson)





Nélküled

Felednem nem lehet ez estét,
ava
F 

Felednem nem lehet ez estét,
avagy arcod, amint elmégy,
de én úgy hiszem, életünk rendje ez.
Mosolyod örök, bár bánat tükre szemed,
szép szemed.

Nem, a holnapot sem ejtem,
minden bánatom, mi meglep,
mert enyém voltál,miért engedtelek el,
és most egy a tisztem, hogy tudnod engedjem,
amit tudnod is kell,

elveszek, ha lényed tőlem elveszed,
elvesztem, ha többé nem adhatok.
Elvesznék, ha létem volna nélküled,
ha nem adnék többé, mit adhatok.

Szóval feledhetetlen estém,
és az arcod is, hogy elvész,
de hinnem kell, az élet rendje ez.
Örök mosoly, habár bánat tükre szemed,
a szemeid, igen.

Elvesznék, ha létem volna nélküled,
s nem adnék többé, mit adhatok.
elveszek, ha lényed tőlem elveszed,
elvesztem,ha többé nem adhatok.

Elvesznék, ha létem volna nélküled,
s nem adnék többé, mit adhatok.
elveszek, ha lényed tőlem elveszed,
elvesztem,ha többé nem adhatok.
(Ez létem, nélküled)


Without You

No, I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile but in your eyes your sorrow shows
Yes, it shows

No, I can't forget tomorrorow
When I think of all my sorrows
When I had you there but then I let you go
And now it's only fair that I should let you know
What you should know
I can't live if living is without you
I can't live, I can't give any more
Can't live if living is without you
I can't give, I can't give any more

No, I can't forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that's just the way the story goes
You always smile but in your eyes your sorrow shows
Yes, it shows.

Can't live if living is without you
I can't live, I can't give anymore
I can't live if living is without you
Can't live, I can't give anymore

Can't live if living is without you
I can't live, I can't give anymore
I can't live if living is without you
Can't live, I can't give anymore
(Living is without you)

És tényleg.



 elednem nem lehet ez estét,




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése