18 november 2017

Cornwallt látni


...Folyamatosan bővülő, önálló oldalként is felkereshető képgalériám...

Nooos, köszi szépen Cincopa :D Ez jó mulatság, férfi  munka volt.

Ez itt nem kimondottan a reklám helye lesz.

 Öt napon keresztül dolgoztam galériámon, felnyomtam közel háromszáz képet, ezeket kategóriákra bontottam, gondosan címkékkel láttam el, önálló posztként is megosztottam, sőt, kiemelt bejegyzéssé tettem, amit az oldalsó menüsorba raktam ki, hogy a hülye is megtalálja. Krónikus insomniásként, ma hajnalban is  úgy gondoltam feltöltök  egy adagot megint (kb. ötezer van még a gépemen elraktározva,) de nagyon gyorsan sikerült belefulladnom a kudarcomba. Egy felugró ablakocska állta el utamat, benne szép üzenet: payfree képfeltöltési limit 50! image, és (ezek hol a tökömben voltak az elmúlt négy nap során?- de ha már ilyen jól fel awkeningeltek nagy suddenly,) ugyan tegyem már meg, hogy elutalok nékik száz hitvány dollárocskát, de és csak akkor, ha továbbiakban is használni akarom a nyamvadt, tré, kibaszott galériájukat, és nem is kell az a száz dollár, mert már 99,99 is elég lesz. Ugyanez áll a videogalériámra is, mert hogy annál meg, -mint utólag sikerült erre is ráébredni-ük,  komoly 3 db video a limit, és hát addig, e röpke kis időre, amíg kipengetem ezt a bagatell összegecskét, megvonják a kódom, de csak éppen egy kicsit...
Szerény, de annál inkább keresetlen véleményem szerint meg, elmentek ti a jó édesanyátokba, nektek kéne fizetnetek nekem, nem hogy egy kanyi pennyt tőlem lássatok, de addig is, míg nem találok másik, normális oldalt, álljon ez itt mementóként.



( A videogaléria pedig  amúgy is  menthetetlenül szar volt.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése